Regulamin

Kliniki Lepszego Dnia

 

I. Wstęp

Niniejszy Regulamin Kliniki Lepszego Dnia określa w szczególności:

  1. rodzaje i zakres usług świadczonych przez Klinikę Lepszego Dnia;

  2. warunki zawierania i rozwiązywania umów z Kliniką Lepszego Dnia;

  3. reklamacje.

 

II. Definicje

Użyte w niniejszym Regulaminie definicje oznaczają, co następuje:

  1. Klinika – Klinika Lepszego Dnia - Franty - z siedzibą w Sulejówku 05-070, ul Krasickiego 30, NIP  8222088867 Regon: 712538949 świadcząca usługi pomocy psychologicznej, psychoterapeutycznej w Warszawie przy ul. Darwina 12 m.42 i w wybranych przypadkach online.

  2. Polityka prywatności - odrębny dokument regulujący ogólne zasady przetwarzania danych osobowych oraz działania strony www.klinikalepszegodnia.pl;

  3. Regulamin – niniejszy regulamin;

  4. Umowa- umowa zawarta pomiędzy Użytkownikiem a Kliniką Lepszego Dnia w trybie i na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, na podstawie której Klinika Lepszego Dnia świadczy Użytkownikowi Usługi;

  5. Usługi - świadczone przez Klinikę Lepszego Dnia usługi wybrane przez Użytkownika spośród wyboru udostępnionego przez Klinikę Lepszego Dnia na stronie: https://klinikalepszegodnia.bookero.pl

 

III. Pomoc Klinika lepszego Dnia

  1. Klinika Lepszego Dnia to ośrodek pomocy psychologicznej, psychoterapeutycznej i seksuologicznej.  W celu świadczenia usług Użytkownikom, Klinika Lepszego Dnia współpracuje z psychologami i psychoterapeutami, coachami, seksuologami (łącznie niżej jako „Terapeuci”).

  2. Terapeuci udzielający pomocy psychoterapeutycznej:

  1. stosują się do Kodeksu Etyki Polskiego Towarzystwa Psychologicznego i Polskiego Towarzystwa Psychiatrycznego w tym w szczególności przestrzegają tajemnicy zawodowej. Ujawnienie wiadomości objętych tajemnicą zawodową może nastąpić jedynie wtedy, gdy poważnie zagrożone jest zdrowie lub życie Użytkownika lub innych osób lub gdy tak stanowi prawo,

  2. ustalają indywidualnie z Użytkownikiem częstotliwość oraz tryb udzielania pomocy, przy czym, o ile wyraźnie nie uzgodniono inaczej, zastosowanie znajdują zasady określone w niniejszym Regulaminie.

  1. Wszelkie treści znajdujące się na stronie www.klinikalepszegodnia.pl nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym w szczególności przepisów Kodeksu cywilnego.

V. Umawianie konsultacji/Zawarcie Umowy

  1. Konsultację u Terapeuty można umówić:​

      telefonicznie pod numerem: 530842540

      wiadomością e-mail wysłaną na adres: kontakt@klinikalepszegodnia.pl

      za pomocą aplikacji Bookero: https://klinikalepszegodnia.bookero.pl

  1. Po skierowaniu przez Użytkownika prośby o umówienie konsultacji, pracownik Kliniki Lepszego Dnia uzgadnia z Użytkownikiem (telefonicznie, smsowo lub mailowo) termin oraz miejsce konsultacji, cenę konsultacji, a także który Terapeuta będzie wykonywać usługę. Klinika Lepszego Dnia uzyskuje od Użytkownika prośbę o podanie pełnych danych do rejestracji, tj. imię i nazwisko, adres mail, numer telefonu, numer PESEL, potwierdzenie zapoznania się z niniejszym Regulaminem oraz jego akceptację, zgodę na przetwarzanie danych osobowych, stosownie do Polityki Prywatności Kliniki, oraz potwierdzenie, że Użytkownik wie, że zamówienie usługi pociąga za sobą obowiązek zapłaty. Świadczenie Usługi możliwe jest tylko w przypadku akceptacji niniejszego Regulaminu przez Użytkownika. W razie odmowy akceptacji Regulaminu przyjmuje się, że Użytkownik odstąpił od Umowy. Po uzgodnieniu terminu i miejsca spotkania, a także po przydzieleniu Użytkownikowi Terapeuty, Klinika Lepszego Dnia potwierdza termin i miejsce konsultacji, jej cenę oraz wybór Terapeuty wiadomością SMS. Z chwilą wysłania SMS potwierdzającego pierwszą usługę przyjmuje się, że zostaje zawarta Umowa pomiędzy Kliniką Lepszego Dnia,  a Użytkownikiem, która wiąże się z przestrzeganiem niniejszego Regulaminu. Przed sesją lub w ciągu trzech dni po każdej kolejnej Użytkownik zobowiązany jest do dokonania opłaty zgodnie z niniejszym Regulaminem. Brak opłaty może skutkować natychmiastowym zerwaniem umowy przez Klinikę Lepszego Dnia, o czym Użytkownik zostanie poinformowany smsowo. Brak płatności za sesję i utrata terminu nie jest rozumiana jako wypowiedzenie umowy przez Użytkownika z Kliniką Lepszego Dnia przez Użytkownika, w tym celu Użytkownik powinienem spełnić warunki postawione w pkt VII niniejszego Regulaminu.

  2. Rezerwacje za pomocą aplikacji Bookero dokonywane są przez mechanizm dostarczany przez podmiot trzeci: spółkę SAFI STUDIO Paweł Nowakowski z siedzibą w Dębina, ul. Spacerowa 25, 05-152 Czosnów, NIP: 5311610855
    Korzystanie z mechanizmu rezerwacji odbywa się na podstawie regulaminu Bookero, dostępnego na stronie https://www.bookero.pl/regulamin. W procesie rezerwacji Użytkownik zostanie poproszony przez Bookero o akceptację dokumentów prawnych Bookero. Bookero jest podmiotem niezależnym od Kliniki Lepszego Dnia. Klinika Lepszego Dnia nie ponosi odpowiedzialność za nieprawidłowe funkcjonowanie serwisu Bookero.
    Z chwilą wysłania maila potwierdzającego pierwszą sesję w Klinice Lepszego Dnia przyjmuje się, że zostaje zawarta Umowa pomiędzy Klinikę Lepszego Dnia, która wiąże się z przestrzeganiem niniejszego Regulaminu. Umówienie pierwszej sesji za pośrednictwem bookero wiąże się z obowiązkiem zapłaty za sesję. Brak opłaty za sesję oznacza, że sesja nie została umówiona.

 

VI. Płatność za konsultację

  1. Ceny usług świadczonych przez Klinikę Lepszego Dnia określone są w cenniku dostępnym na stronie www.klinikalepszegodnia.pl

  2. Przedpłata w wysokości 100% ceny za daną konsultację dokonywana jest przed każdą sesją. Dokonanie przedpłaty przed sesją jest warunkiem koniecznym dla potwierdzenia terminu i miejsca konsultacji oraz tego, że konsultacja się odbędzie i że została zawarta umowa między Kliniką Lepszego Dnia, a użytkownikiem. Brak opłaty może skutkować natychmiastowym zerwaniem umowy przez Klinikę Lepszego Dnia, o czym Użytkownik zostanie poinformowany sms-owo. Brak płatności za sesję i utrata terminu nie jest rozumiana jako wypowiedzenie umowy z Kliniką Lepszego Dnia przez Użytkownika, w tym celu Użytkownik powinienem spełnić warunki postawione w pkt VII niniejszego Regulaminu.

  3. Platności należy dokonać w ciągu 3 godzin od umówienia pierwszej konsultacji za pośrednictwem PayU poprzez link z systemu bookero.

  4. Płatność za drugą i kolejną sesję odbywa się poprzez link wygenerowany z systemu bookero (PayU) w ciągu 5 dni i maksymalnie na dwa dni przed umówionym terminem bądź w ciągu 3 dni po sesji poprzez link do płatności dostępny na fakturze. Brak płatności może skutkować natychmiastowym zerwaniem umowy przez Klinikę lepszego Dnia, o czym Użytkownik zostanie poinformowany smsowo. Brak płatności za sesję może skutkować zablokowaniem możliwości korzystania z sesji do czasu uregulowania należności oraz utratą dotychczasowego terminu.

VII. Odstąpienie od Umowy

  1. W przypadku Umowy zawartej z Użytkownikiem będącym konsumentem, tj. osobą fizyczną, która zawiera umowę niezwiązaną bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, Użytkownik może od Umowy odstąpić w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, bez konieczności podania przyczyny odstąpienia i bez jakichkolwiek kosztów. Przez konsumenta rozumie się także osobę fizyczną, dla której zawarcie Umowy jest bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą, a Umowa nie posiada dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

  2. Odstąpienie od Umowy w terminie 14 dni następuje w sposób opisany w pkt IX (odwołanie terminu konsultacji) niniejszego Regulaminu może być wysłane na adres kontakt@klinikalepszegodnia.pl

  3. Klinika niniejszym informuje, że prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje, jeżeli Klinika wykonała w pełni Usługę za wyraźną zgodą Użytkownika będącego konsumentem, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez  utraci prawo odstąpienia od umowy. Użytkownik uzyskuje powyższą informację wraz z dostarczeniem mu niniejszego Regulaminu.

  4. Klinika informuje, że w razie, jeśli Usługi zostały wykonane w całości lub części na wyraźne życzenie Użytkownika (utrwalone na trwałym nośniku) przed upływem 14-dniowego terminu na odstąpienie od Umowy, Użytkownik jest zobowiązany do zapłaty za tę część usług, która została świadczona przed odstąpieniem od Umowy.

 VIII. Wypowiedzenie Umowy

  1. Użytkownik może Umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie również po upływie 14 dni, przy czym w przypadku, gdy następuje to po upływie 14 dni od dnia zawarcia Umowy, albo jeśli świadczenie usług następuje przed upływem 14 dni na wyraźne życzenie Użytkownika, wzajemne rozliczenia odbywają się na zasadach określonych w pkt IX (odwołanie terminu konsultacji) niniejszego Regulaminu.

  2. Klinika może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym w każdym czasie, przy czym w takim przypadku zwraca ono kwoty wpłacone przez Użytkownika za tę część usługi, która jeszcze nie została świadczona, wzajemne rozliczenia odbywają się na zasadach określonych w pkt IX (odwołanie terminu konsultacji) niniejszego Regulaminu.

IX. Odwołanie terminu konsultacji

  1. Użytkownik może odwołać konsultację telefonicznie pod numerem 530842540 lub wysyłając wiadomość e-mail pod adres kontakt@klinikalepszegodnia.pl najpóźniej na 48 godzin przed umówionym terminem konsultacji. W takim przypadku Klinika albo zwraca Użytkownikowi dotychczas wpłacone kwoty za odwołaną konsultację, albo, jeżeli tak uzgodni z Użytkownikiem, umówi inny termin konsultacji, zaliczając wcześniej wpłacone kwoty na poczet nowego terminu konsultacji. Wiadomość SMS z nowym terminem konsultacji wysłana do Użytkownika stanowi potwierdzenie nowego terminu konsultacji oraz zmiany umowy w tym zakresie.

  2. Odwołanie konsultacji przez Użytkownika, który zapisał się na pierwszą konsultację/sesję na mniej niż 48 godzin powoduje utratę terminu oraz przedpłaty dokonanej za odwołany termin, chyba że zachodzi wyjątkowy przypadek uzasadniony siłą wyższą. W takim przypadku Klinika albo zwraca Użytkownikowi dotychczas wpłacone kwoty za odwołaną konsultację albo, jeżeli tak uzgodni z Użytkownikiem, umówi inny termin konsultacji, zaliczając wcześniej wpłacone kwoty na poczet nowego terminu konsultacji. Wiadomość SMS z nowym terminem konsultacji wysłana do Użytkownika stanowi potwierdzenie nowego terminu konsultacji oraz zmiany umowy w tym zakresie.

  3. Odwołanie konsultacji przez Użytkownika, który zapisał się na drugą lub kolejną konsultację/sesję na mniej niż 48 godzin przed umówionym terminem powoduje utratę terminu oraz konieczność pokrycia pełnego kosztu odwołanej sesji, chyba że zachodzi wyjątkowy przypadek uzasadniony siłą wyższą.

  4. W przypadku gdy konsultacja z umówionym Terapeutą nie może się odbyć w uzgodnionym terminie lub miejscu, z przyczyn, za które odpowiada Klinika, Klinika, wedle wyboru Użytkownika:

  • albo zwraca Użytkownikowi dotychczas wpłacone kwoty za taką konsultację i przyjmuje, że zostaje ona odwołana,

  • albo, jeżeli tak uzgodni z Użytkownikiem, umówi inny termin konsultacji, zaliczając wcześniej wpłacone kwoty na poczet nowego terminu konsultacji.
    Wiadomość SMS z nowym terminem lub miejscem konsultacji lub osobą terapeuty wysłana do Użytkownika stanowi potwierdzenie nowego terminu lub miejsca konsultacji lub terapeuty oraz zmiany umowy w tym zakresie.

 

XI. Świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Konsultacje mogą być udzielane za pośrednictwem programów online typu Zoom, Skype

  2. Do umowy zawartej pomiędzy Kliniką lepszego Dnia, a Użytkownikiem, odnośnie konsultacji udzielonej drogą elektroniczną, stosuje się postanowienia niniejszego Regulaminu.

  3. W celu prawidłowego przeprowadzenia konsultacji drogą elektroniczną Użytkownik powinien dysponować urządzeniem i oprogramowaniem spełniającym następujące, minimalne wymogi:

  • dostęp do sieci Internet;

  • zainstalowany i uaktualniony program antywirusowy;

  • włączoną obsługę Cookies i Java Script;

  • oprogramowanie umożliwiające korzystanie z aplikacji Skype lub innej służącej komunikacji pomiędzy Użytkownikiem a terapeutą;

  • urządzeniem wyposażonym w mikrofon oraz głośnik/słuchawki;

  • miejsce zapewniające zachowanie poufności oraz swobodę i komfort rozmowy

  1. Użytkownika obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania sesji. Podczas sesji Użytkownik powinien zadbać o poufność, w pomieszczeniu, w którym przebywa podczas sesji nie może znajdować się żadna osoba trzecia.

  2. Terapeuta może nagrywać sesje do celów szkoleniowych wyłącznie za pisemną zgodą Użytkownika.

 

XII. Reklamacje

  1. Użytkownik ma prawo do złożenia reklamacji dotyczącej świadczenia Usług na podstawie niniejszego Regulaminu w terminie 14 dni od dnia konsultacji od dnia ustania Umowy.

  2. Reklamacja może zostać przesłana drogą mailową na adres: kontakt@klinikalepszegodnia.pl.

  3. Reklamacja powinna zawierać dokładne oznaczenie Użytkownika (imię, nazwisko, PESEL, adres mailowy i korespondencyjny) oraz dokładny opis okoliczności będących podstawą złożenia reklamacji.

  4. Klinika Lepszego Dnia rozpatrzy reklamację w terminie 30 dni od jej otrzymania.

  5. Odpowiedź na reklamację jest wysyłana na wskazany przez składającego reklamację adres e-mail.

  6. W przypadku uznania reklamacji Klinika dokona zwrotu części/całości ceny Usługi Użytkownikowi.

XIII. Spory

  1. Sądem właściwym do rozpatrywania sporów powstałych w związku ze stosowaniem Regulaminu lub wynikłych w związku ze świadczonymi Usługami jest sąd właściwy dla siedziby Kliniki Lepszego Dnia, chyba że Umowa została zawarta z Użytkownikiem będącym konsumentem, w którym to przypadku sądem właściwym jest sąd właściwości ogólnej.

 

XIV. Dane osobowe

  1. Zasady przetwarzania danych osobowych dostępne są w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem: https://www.klinikalepszegodnia.pl/rodo

 

 

XVI. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie rozstrzygają ogólne przepisy Kodeksu Cywilnego.

  2. Klinika Lepszego Dnia zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia Umowy, z wyjątkiem nowych postanowień Regulaminu, które są dla Użytkownika bardziej korzystne (takie postanowienia mają zastosowanie również do umów zawartych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu).

  3. Prawem właściwym dla niniejszego Regulaminu oraz dla umów o świadczenie usług drogą elektroniczną zawieranych na jego podstawie jest prawo polskie.

  4. Sądem właściwym do rozpatrywania sporów powstałych w związku ze stosowaniem Regulaminu lub wynikłych w związku ze świadczonymi Usługami jest sąd właściwy dla siedziby Kliniki Lepszego Dnia, chyba że Umowa została zawarta z konsumentem, w którym to wypadku właściwy jest sąd ogólnej właściwości.

Niniejsza wersja Regulaminu została opublikowana i weszła w życie w dniu: 12 kwietnia 2024 r. o godz. 10.00